5 תשובות
הייתי מתאכזבת לא כועסת
שואל השאלה:
ברור שזה לא נעים שמבטלים אבל אני לא שולטת בזה
אפילו אמרתי לה שלקחתי כדור ואני אבוא ואנסה את ההכי טוב שלי אבל היא כבר לא הייתה מעוניינת
שומעת את לא מרגישה טוב זכותך לבטל
לבטל בדקה התשעים אף אחד לא אוהב
אם את לא מרגישה טוב ממש לא לגיטימי שהיא כועסת