התחברות
הרשמה
אני לוקחת אנטיביוטיקה ולקחתי אחד בשעה 12 בלילה בערך ועכשיו את השלישי כי אני עייפה ורוצה ללכת לישון זה נורא?
17 באוקטובר 2023, 01:53
עייפות
שינה
לילה
2 תשובות
אל תקחי זה מסוכן
princess_
שואל השאלה:
לקחתי כבר אמאלה
S
Shishhhh
באותו הנושא:
יש לי דלקת ולקחתי אנטיביוטיקה ואני מרגיש כמו שיט מה עושים כדי להרגיש יותר טוב?
אם אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה פעמיים ביום ולקחתי עכשיו אנטיביוטיקה, באיזה שעה בערב לקחת שוב?
זה ממש נורא לא לאכול לפני שאני לוקחת אנטיביוטיקה?
בנות התייעצות דחוף אני בדרך כלל לוקחת תגלולה שלי קבוע בשעה 3 בצהריים והיום שכחתי ולקחתי ב9 בערב והנשימה שלי
אני ממש עייפה ולקחתי אנטיביוטיקה בשעה 18:00 בערך אולי קצת לפני מה עושים?
יש לי דלקת באוזן ואני לוקחת אנטיביוטיקה ולקחתי עם חברים 3 שוטים של וודקה יכול לקרות לי משהו???? שכחתי מי זה שאני לוקחת א
אני לוקחת אנטיביוטיקה ואני רוצה אבל לצום בכיפור זה נורא אם אני אצום בכל מקרה?
עשיתי למישהי בייביסיטר על הילדים ולקחתי 15 שקל מעבר למה שהייתי צריכה כי היא איחרה בחצי שעה זה בסדר? (לוקחת 30 לשעה)
אני לוקחת 3 פעמים ביום אנטיביוטיקה כמה שעות הפרש צריך בשביל לקחת עוד אחד?
אם אני לוקחת אנטיביוטיקה - מינוציקלין, אפשר לעשות איתה ספורט רגיל?
אני על אנטיביוטיקה ולקחתי 4 צייסרים בעבודה יקרה משהו?