7 תשובות
זה לא קשור.. איחור של 6 שעות זה לא נורא.
התחושה שאת מתארת אולי נובעת מלחץ או מתח נפשי
התחושה שאת מתארת אולי נובעת מלחץ או מתח נפשי
אהובה זה נשמע כמו התקף חרדה
נלחצת מזה שלא לקחת בזמן הקבוע?
כמו שכתבו מעליי, 6 שעות זה לא באמת איחור, תמשיכי לקחת רגיל והכל בסדר 3>
נלחצת מזה שלא לקחת בזמן הקבוע?
כמו שכתבו מעליי, 6 שעות זה לא באמת איחור, תמשיכי לקחת רגיל והכל בסדר 3>
שואל השאלה:
לא זה כבר פעם שנייה שזה קורה שאני שוכחת לקחת בזמן ואני מרגישה כבדות בגלל שלא לקחתי בשעה הקבועה
לא זה כבר פעם שנייה שזה קורה שאני שוכחת לקחת בזמן ואני מרגישה כבדות בגלל שלא לקחתי בשעה הקבועה
אין קשר בין הדברים.. ביולוגית , זה לא קשור
אולי את פשוט לחוצה מזה שלא לקחת בזמן.
אולי את פשוט לחוצה מזה שלא לקחת בזמן.
שואל השאלה:
אני לא לחוצה מזה שלא לקחתי זה מה שאני מרגישה שלקחתי באיחור שהנשימה שלי כבדה
אני לא לחוצה מזה שלא לקחתי זה מה שאני מרגישה שלקחתי באיחור שהנשימה שלי כבדה
תנסי לנשום עמוק יותר, להתרכז בנשימה, לעצום עיניים, להכניס המון אוויר ולהוציא את כולו
שום דבר רע לא קרה, את אחראית וזכרת לקחת.
שום דבר רע לא קרה, את אחראית וזכרת לקחת.
הנשימה הכבדה והכאבים לא קשורים לגלולה או לזה שלקחת באיחור.
באותו הנושא: