10 תשובות
להתלבש, ממש אוהב את הבגדים של החורף.
לנסוע ברכב כשבחוץ יש ברקים ורעמים וגשם חזק, להתכרבל בפוך, הריח של הגשם
הכל. חורף זה דבר מדהים ככה שלא משנה מה שזה כייף לעשות בחורף
לא לגלח רגלייםם
אנונימית
לא צריך לגלח כי לובשים ארוך! d:

עריכה: פאק לא הקדימו אותי
בחורף אני הכי אוהבת לחכות שהקיץ יגיע
winter is coming!
התחושה כשנכנסים לפוך אחרי שהולכים לשירותים
לגלוש בסטיפס.
ללבוש סווצאטים ולראות סרטים עם שוקו חם ופופקורן
להיות מתחת לשמיכה ולשתות שוקו חםם בארורר
לשבת מתחת לפוף לשתות שוקו חם ולראות סרט