4 תשובות
כל עוד זה לפעמים אין בעיה למצב רוח או משהו
אבל אם זה הסגנון מוזיקה היחיד שהם שומעים נראלי צריך קצת להרחיב להם אופקים כי וואלה לא סבבה
סבבה גם אני לפעמים שומע
סמאש
אחלה