6 תשובות
יש מטאל איכותי מאוד,


ומנגד, יש מטאל שזה יותר מדי צרחות שמשתלט על כל השיר ומחריב כל פינה טובה
(=מטאל מהסוג הזה זה הכל רק לא מוזיקה)
אני לא אוהב מטאל, ואני לא חושב כלום על אנשים שיש להם טעם שונה ממני במוזיקה
מטאל זה כל כך הרבה יותר מצרחות עם כלי נגינה, כל עוד לא נותנים לצרחות להשתלט על השיר
מטאל זה מושלם
לא שומע אבל לא חושב כלום שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב
לא מתחברת לזה אישית אבל כל אחד ומה שנוח לו וטוב לו לשמוע
שואל השאלה:
חליפה אני לא מסכים איתך כלכך נגיד אני מסכים איתך שגריינדקור זה חרא אבל נגיד death metal זה אחלה
אנונימי