6 תשובות
את ה"לא" כבר יש לך אבל אם תנסי אולי תקבלי ממנו כן מה יש לך להפסיד את סתם תפגעי בעצמך יותר אם תנסי להילחם בלב שלך
נשמע שהוא כן בקטע שלך, פשוט תני לזה עוד קצת זמן ותראי לאן דברים מתפתחים ואם את רוצה להתוודות שאת מרגישה משהו
לדעתי הוא ממשש אבלל ממשש בקטע שלך אם הוא ככה דואג ומחמיא ומדבר ככה
אבל תנסי לברר בכל מקרה אם הוא בקטע או לא
וגם כמו שאמרו מעליי תני לזה זמן לראות אין דברים מתפתחים
הוא לגמרי בקטע שלך. אין ספק.
הוא בקטע אחותי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה אפשר להגיד לו בשביל לא לצאת מביכה? כאילו בגלל המצב גם לצאת אנחנו לא ממש יכולים כאילו עם הרכבים מסעדות וגם כי אני לא מסוגלת לשבת במסעדה כאילו כלום בזמן שאנשים אחרים בוכים על המשפחות שלהם זה קורע את הלב