4 תשובות
דברי איתו על זה
את מתלוננת שאין תקשורת ואז לא מתקשרת
את מתלוננת שאין תקשורת ואז לא מתקשרת
לפעמים בנים לא מבינים דברים .. תאמרי לו שזה חשוב לך שתהיי מעודכנת במה קורה
שואל השאלה:
מה
מה קשור שאני לא מתקשרת. זה דברים הכי בסייסים בעולם להגיד לי שהןא לא בא אליי עכשיו והוא מתרים כאילו מה קשור שאני לא מתקשרת באמת
מה
מה קשור שאני לא מתקשרת. זה דברים הכי בסייסים בעולם להגיד לי שהןא לא בא אליי עכשיו והוא מתרים כאילו מה קשור שאני לא מתקשרת באמת
אנונימית
זה לגמרי מעצבן.. תגידי לו על זה ותסבירי שאי אפשר להתנהל ככה