7 תשובות
תכלס זה תלוי גם בתנור
התנור אצלי חזק מאוד אז תוך כמה דקות בודדות זה כבר מוכן
תנור לשים איזה 3-2 דק
שואל השאלה:
באיזה כלי אפשר לחמם כדי שלא אצטרך נייר אפיה?
למה לא עם נייר?
180 זה קריספי זה טוב לנו זה מזיל ריר
ותעשה שגם הלמעלה וגם הלמטה מחמפ
לגבי כמה זמן פשוט תבדוק כל כמה זמן אם זה קריספי עם מזלג, אבל בערך 10 דק
אמור להיות רשום על השקית את השניצלים
זה תלוי כמה שניצלים אתה מחמם אבל בערך 10 דקות רבע שעה על 170 מעלות נראלי
תשים אותו בתנור 150 מעלות לגג 5 דקות