5 תשובות
זה מזיק
זה לא טוב לעין עצמה זה נשאר בתוכה וזה משמן אותה שגורם לטשטוש בראיה מה שקרה לי
ה לא טוב שזה יכנס לתוך העין, בגלל זה
שואל השאלה:
אז אם אני שמה עם מסרק גבות רק בריסים זה בסדר?
אז אם אני שמה עם מסרק גבות רק בריסים זה בסדר?
לא ממש כי זה עדיין נכנס תנסי לעשות שכבה דקה
באותו הנושא: