5 תשובות
זה לא טוב לעין עצמה זה נשאר בתוכה וזה משמן אותה שגורם לטשטוש בראיה מה שקרה לי
ה לא טוב שזה יכנס לתוך העין, בגלל זה
שואל השאלה:
אז אם אני שמה עם מסרק גבות רק בריסים זה בסדר?
לא ממש כי זה עדיין נכנס תנסי לעשות שכבה דקה