2 תשובות
(אני אומרת מראש שאני לא בטוחה במה שאני אומרת) היום התחיל באזעקות באיזור הדרום והעוטף
לקראת הצהריים התחילו אזעקות באיזור גוש דן והשפלה לא שמעתי על מחבלים שעשו משהו אבל יש עוד כמה שלא מצאו שמסתתרים עכשיו צה"ל מתכוננים להרחבת ההתקפה וחיזבאללה מתחיל לתקוף
אנונימית
נראלי היה רק חדירת מחבלים בביתר עלית
אבל נגמר ללא נפגעים לדעתי ברוך ה!!
שבוע טוב לכולם!!
אנונימית