9 תשובות
יש קיצוניים אבל אלה לא כולם
בכל מדינה בעולם יש לכל צד פוליטי אנשים קיצוניים
שואל השאלה:
פה זה הרוב
אנונימי
שואל השאלה:
בצרפת הרוב צרפתים נוצרים, אבל יש מקום גם לצרפתים חילוניים (יכולים להתחתן מחוץ לכנסייה, יכולים לנסוע בתחבורה ציבורית בראשון וכו')
וגם אם חלילה יש מישהו לא צרפתי, מתייחסים אליו בסדר ולא כמו בארץ שיש כאלה שרוצים לגרש.
אנונימי
זה הדיון האם מדינה זה מדינת יהודים או מדינה יהודית.
^^לכל אחד יש את סט ערכים שלו שמכניס לשקלול מה לדעתו עדיף, ואם בחרת מדינה יהודית ברור שלא תרצה הגירה מכל כיוון (פיליפינים, סודנים גרמנים שוודים וכו').
שואל השאלה:
אבל אם הם כבר פה אפשר להתחייס אליהם בכבוד.
אנונימי
להתייחס בכבוד זה תמיד, אך ברור שצריך לעודד אותם להגר.
גם מבחינה חוקית ומוסרית זה אנשים שחתמו עם מדינה בחוזה ושנגמר הם לא רוצים לקיים אותה, שישראל נותנת להם שנים מסוימת לעבוד ואז הם צריכים לחזור לארצם קרה בעיקר עם פיליפינים, אז למדינה יש את זכות מלאה לעשות. חוץ מזה שמבחינה הגיונית יש לנו את אפשרות לעשות את זה אבל איך תקבע שילד אוקראיני כן אבל ילד אריתריאי לא?, יש סיבה למה מדינה הוקמה ולא בשביל להיות מקלט לכל עמים אלה ל*יהודים*.
שואל השאלה:
אני מדבר על אזרחי המדינה שהם לא יהודים או כאלה שלא רוצים לחיות לפי חוקי ההלכה, לא פליטים או עובדים זרים.
אנונימי
הרבה אנשים מסורתיים פרימיטיביים שעלו ממדינות עולם שלישי בשנות ה60 ולא באמת בעלי מודעות עצמית וכו....
אנונימי
לא יודעת.
גם אני שונאת את זה
אני מטבעי בן אדם מאוד ליברלי (ומבחינה פוליטית אני מרכז) ואני מנסה תמיד להלחם ולצאת נגד אנשים כאלה.
אני לא מבינה את זה ולא מסכימה עם זה בכלל
אני חושבת שלכל אחד יש זכות להחליט איך לחיות ולא נכון לכפות על אף אחד דרך חיים, אפשר לחיות איך שבא לנו בלי להפריע לאחרים. אנשים צריכים להתחיל להתעסק יותר בעניינים שלהם ופחות לדחוף את האף לחיים של אחרים.