התחברות
הרשמה
אם אני כותבת משהו מאנונימי ונותנים לי פרח, אני אקבל אותו?
14 באוקטובר 2023, 12:04
פרחים בסטיפס
פרחים
אנונימיות
הגדרת פרחים
אנונימי
6 תשובות
לא.
אני סתם בחור.
לא
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
לא
^
^~^yaara
לא..קורע לב
C
Cleo._.
לא
ק
קופיקו לזר
שואל השאלה:
תודה לכם!
א
איימי סנטיאגו
באותו הנושא:
אם אני כותבת משהו מאנונימי ונותנים לי פרח למה אני לא מקבלת את הפרח
למה אנשים עונים מאנונימי אז זה לא נותן להם משהו?
אם אני כותבת תשובה מאנונימי ונותנים לי פרח זה מחשיב אותו?
אם אני כותבת תשובה מאנונימי ונותנים לי פרח
אם אני כותבת תשובה אנונימית ונותנים לי פרח עליה אני מקבלת אותו?
אם אני כותבת תשובה מאנונימית, ונותנים לי פרח, הפרח עדיין מגיע אליי, נכון?
אם אני כותבת תשובה מאנונימי ונותנים לי פרח , הפרח נוסף למספר הפרחים שלי או לא?
אם אני עונה על משהו מאנונימי ונותנים לי פרח אני מקבלת אותו או לא?
אם אני עונה על שאלה מאנונימי ונותנים לי פרח זה נותן לי אותו?
עם אני כותבת משהו מאנונימי ומוחקים לי את התשובה זה מוריד נקודות אמינות?
אפשר לקבל פרחים אם אני מאנונימי כותבת?