7 תשובות
לא מביך זה דרך שכן משפרת את המצב רוח
לא מביך ולא
אני לא פורקת לפתקים בטלפון אבל אני גם לא חושבת שזה מביך, כל אחד והדרכים שלו לפרוק 3>
וואי אני רושם שם מלא דברים מפגרים
כן וזה לא מביך
אנונימית
לא ולא
תמיד ולמחשב גם