6 תשובות
פשוט כותבים מה שעל ליבך,
לי לדוגמה זה עוזר
לי לדוגמה זה עוזר
לגמרי. אני עושה את זה תמיד!
אבל אתה תמיד מוזמן לפרוק לי בכל מקרה 3>
אבל אתה תמיד מוזמן לפרוק לי בכל מקרה 3>
שמים על זה קוד
וואלה פשוט תזכרי את הסיסמא כי בתחילת שנה כתבתי איזה משהו ושכחתי את הסיסמא אז עד עכשיו זה יושב לו שם יצאתי סתומה ממש
זה עוזר כי בסופו של דבר פורקים לא משנה אם זה בן אדם או משהו דומם זה משחרר
שואל השאלה:
אתם כותבים את זה ואז מוחקים? אתם לא מפחדים להשאיר את זה שם?
אתם כותבים את זה ואז מוחקים? אתם לא מפחדים להשאיר את זה שם?
אנונימי
באותו הנושא: