4 תשובות
שואל השאלה:
שוב, כמו שאמרתי
אין תמונו כלכך
אני שומע דברים מתפוצצים פה בשדרות לפעמים ואין לי מודג איפה זה נחת אפילו
אולי תמונה או שתיים ביום יש אבל יש איזה 500 רקטות ומלא פיצוצים
שוב, כמו שאמרתי
אין תמונו כלכך
אני שומע דברים מתפוצצים פה בשדרות לפעמים ואין לי מודג איפה זה נחת אפילו
אולי תמונה או שתיים ביום יש אבל יש איזה 500 רקטות ומלא פיצוצים
אנונימי
אם את רוצה עדכונים באמת אז יש לך בחמל .
כולל תמונות וסרטונים
כולל תמונות וסרטונים
שואל השאלה:
אני לא מצאתי
רק כתוב "נפל בשדרות" זהו לא מראים תמונה או כותבים רחוב
אני לא מצאתי
רק כתוב "נפל בשדרות" זהו לא מראים תמונה או כותבים רחוב
אנונימי
יש תיעודים בכמעט כל קבוצת טלגרם על המלחמה
באותו הנושא: