5 תשובות
חושבת שזה יהיה אבל שנזכור להרבה מאוד זמן
נכשלנו בטירוף בבטחון שלנו
הא וכמובן שיום הזכרון לחללי צהל הולך להיות יוצא דופן
וכמובן שעוד עשר שנים בטח נלמד על זה בהסטוריה

אבל מה שכן נהיה מאוחדים יותר ועם הזמן הכל יסתדר
בהתחלה חרא כי איבדנו הרבה אבל אז יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
בטח שאנחנו יכולים אבל אני לא חושבת שבאמת נעשה את זה
אני מאוד מקווה שכן
אנונימית
מאמינה שאנחנו יכולים אבל לא חושבת שכדאי..
המצב יהיה הרבה יותר טוב