14 תשובות
לא, זאת הייתה התוכנית שלהם מלכתחילה. מבחינתם להרוג כל יהודי עד היסוד
אנונימית
לא
אנונימית
האמת שכן כי הם כן מחזירים עכשיו שלושה חטופות ומצלמים סירטונים לעולם שהם כאילו אנושיים . אנושיים בתnת שלי ימח שמם
תזכרו שבסוף רוב התמיכה שלהם מגיעה מאנשים בעולם שלא באמת מבינים את המצב וסתם תומכים בטרור
תזכרו שבסוף רוב התמיכה שלהם מגיעה מאנשים בעולם שלא באמת מבינים את המצב וסתם תומכים בטרור
שואל השאלה:
הם ישמחו שנמות כמובן אבל אני חושב שהם יודעים שאחרי מה שהם עשו זה אומר שנוכל להמשיך להפציץ ואת זה הם לא אוהבים
הם ישמחו שנמות כמובן אבל אני חושב שהם יודעים שאחרי מה שהם עשו זה אומר שנוכל להמשיך להפציץ ואת זה הם לא אוהבים
בדיוק
שואל השאלה:
בגלל התמיכה
שוב בחיים לא תמכו בנו ככה נגד פלסטין
בגלל התמיכה
שוב בחיים לא תמכו בנו ככה נגד פלסטין
הם גאים במה שהם עשו ובטבח עם שהם עשו פה
אחרת הם לא היו מצלמים הכל ומעלים למדיה
אתה באמת חןשב שאכפת להם אם מדינות בעולם בעדם או נגדם הדבר היחיד שיש להם בעיניים זה רצח
אחרת הם לא היו מצלמים הכל ומעלים למדיה
אתה באמת חןשב שאכפת להם אם מדינות בעולם בעדם או נגדם הדבר היחיד שיש להם בעיניים זה רצח
הם בטוח לא חושבים שהם הלכו רחוק מידי הם מעוניינים בהשמדתנו
זה או אנחנו או הם
זה או אנחנו או הם
שואל השאלה:
אנונימית תקראי שוב לא הבנת
אנונימית תקראי שוב לא הבנת
שואל השאלה:
זה אולי יפתיע אותך אבל כן איפשהו חשוב להם מה מדינות חושבים עליהם
זה אולי יפתיע אותך אבל כן איפשהו חשוב להם מה מדינות חושבים עליהם
הם לא ציפו להצלחה הזאת
לא, הם סוציופתים לא מעניין אותם כלום.
שוב, הם לא חושבים שהם הלכו רחוק מדי כי רק רצח יש להם בעיניים, הם ימותו לטובת המטרה שלהם ויום שבת הוא העובדה לזה. אלפי מחבלים נכנסו לשטח ישראל ומתו לאחר כמה שעות, הם טבחו לנו בעם וצורה הכי מחרידה שיש וזה לא עיניין אותם הם שמחים למות למען המטרה שלהם.
תהיה בטוח שאם היה להם אכפת מה מדינית העולם חןשבות הם לא היו מצלמים הכל
תהיה בטוח שאם היה להם אכפת מה מדינית העולם חןשבות הם לא היו מצלמים הכל
שואל השאלה:
הם כן מצטערים הרבה אומרים את זה
הם כן מצטערים הרבה אומרים את זה
באותו הנושא: