4 תשובות
אני מאוד מקווה שתהיה הפסקת אש בעזרת ה', כל כך לא בא לי להרגיש שוב את התחושה הלא נעימה של הלחץ והתהפכויות בבטן
לא ולא
לא.
לא בשבוע הקרוב
באותו הנושא: