4 תשובות
הכי מבינה אותך
זה המצב אצלי רק שאני עדיין בשירות חובה
את רוב הבסיס שלי החזירו אני במיעוט שלו וזה קשה ומתסכל אבל אין מה לעשות עם זה באמת יש עודף אנשים כנראה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא הייתי גרועה בסדיר
יכול להיות בגלל שאני גרה רחוק?
אנונימית
אולי את גרועה.. אולי יש לך מזל. אולי זה מקרי... ואולי זה פשוט כורח הנסיבות.
לעולם לא תדעי.
כרגע בכל צה"ל יש עומס של אנשים, יש לי חברים שהם גם חיילים ופשוט אין להם איפה להיות כי הכל מלא. זה לא אומר עליך כלום, יש בזה צד נהדר שמראה כמה אנשים רוצים לתת. יש לך אפשרות לעזור מהניסיון והבגרות שלך בצדדים אחרים בצד העורפי, תנצלי את זה, יש המון מה לעשות