התחברות
הרשמה
זה מביך לשלוח הודעה לפסיכולוגית בווצאפ, אם עזבתי אותה לפני חודש ולא דיברנו מאז?
11 באוקטובר 2023, 18:08
הודעות
WhatsApp
נושאים לשיחה
SMS
ווטסאפ
2 תשובות
ממש לא
O
Orben0000
ממש לא זה בסדר
ז
זודיאקית
באותו הנושא:
זו שעה מאוחרת לשלוח לפסיכולוגית שלי הודעה?
לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי?
לגיטימי לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי?
זה נורא לשלוח הודעה לפסיכולוגית עכשיו?
האם לשלוח הודעה לפסיכולוגית?
לגיטימי לשלוח לפסיכולוגית שלי הודעה בשעה כזאת?
האם לשלוח הודעה לפסיכולוגית?
זה הגיוני לשלוח הודעה/ להגיד לפסיכולוגית שאני אוהבת אותה?
זה בסדר לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי עכשיו?
מביך לשלוח לחברה שלי הודעת פריקה סתם באמצע היום בלי הודעה מוקדמת?
זה לעניין לשלוח עכשיו הודעה לפסיכולוגית?