13 תשובות
אני מרגישה בת 12
האמת שכן
לא
מרגישה יותר
אני גבוה ואני בן 14 זה לא אומר כלום חחח והכי חשוב אני בכיתה י שיש כאלה שהיה להם 16 ואני מרגיש 15+
כן ממש מרגישה
אני בן 14, ואני מרגיש בין 14 אבל אני לא מתנהג כמו בן 14 ממוצע. אני מרגיש שהאנשים סביבי מתנהגים כמו בני 9-12, שזה לא דבר רע בפני עצמו, אבל הם מרעישים כל הזמן. אני מניח שזו תהיה הבעיה שלהם בקרוב..
אבל אני לומד במקום עם מלא נמוכים ואני מטר 69 אז הם גם נראים קטנים
זה נותן תחושה טובה לדעת שהספקת לדעת יותר מהשאר כשאתה בעצם קטן יותר בשנה וכמה חודשים
אני עדיין בן 13 אבל בכיתה ט אבל אני מרגיש שאפילו האנשים החכמים סביבי מפגרים בכל מיני דרכים