9 תשובות
לא וגם כל העולם אומר לי
כן
אני בכיתה ט'
ואני לא חושבת שאני ילדותית מידי
ואני לא חושבת שאני מתנהגת כאילו כבר יש לי אוטו ובית וילדים וכל מיני כמו חצי מהילדים בשכבה שלי
אז אני מניחה שכן
לא וגם אומרים לי ככה
L L
תאמת אני מרגיש בן 15-16
לא, מרגיש פנדה אדומה בת 5
אני מרגישה גדולה יותר האמת
מאכזב אותי להיזכר בת כמה אני באמת כי רוב החברי אמת שלי גדולים יותר ממני

הלוואי והייתי גדולה יותר
לא וגם אומרים לי את זה
בדיוק היום חשבתי שהגיל שלי קטן מידי
המספר מרגיש לא נכון אבל אין לי משו שמרגיש יותר נכון
ואני מרגישה גדולה יותר מהכיתה כי אני מסתובבת רק עם חברים שלי ששנה מעליי