10 תשובות
חדמש כן
אין מה למחות, זה לטובתכם.
מבאס לחלוטין מי כמוני יודעת, אבל אין מה לעשות זה המצב
מבאס לחלוטין מי כמוני יודעת, אבל אין מה לעשות זה המצב
לא? זה לביטחון שלכם
שואל השאלה:
אני לא מוכן לקבל את זה המצב, המצב כרגע הוא פחד ולחץ ואנחנו לא אמורים ללמוד
אני לא מוכן לקבל את זה המצב, המצב כרגע הוא פחד ולחץ ואנחנו לא אמורים ללמוד
אנונימי
^נכון מסכימה
מסכימה שלא צריך לנסות ללמד אתכם כרגע חומר חדש, אבל אתם כן צריכים איזה שהיא מסגרת
בסופו של דבר המלחמה הזו תמשך לא מעט זמן ואתם לא תוכלו לא ללמוד שום דבר במשך כל הזמן הזה
בסופו של דבר המלחמה הזו תמשך לא מעט זמן ואתם לא תוכלו לא ללמוד שום דבר במשך כל הזמן הזה
למה למחות המצב שכזה? למי יש זמן בכלל להסתכל ולחשוב על מחאות במלחמה??
אני לא חושבת שכדאי למחות נגדה כרגע, אבל אני כן חושבת ליצור ארגון תלמידים חדש שיפגין נגד דברים שונים לגבי מערכת החינוך (אני יודעת שיש, אבל כדאי שיהיה עוד אחד בשביל להפעיל טיפה יותר לחץ) אני רואה באתר הזה המון משתמשים ומשתמשות שרוצים להיות מורים ומורות כשנגדל, ולי מאז גיל 12 יש רעיונות איך המערכת יכולה לעבוד ככה שהיא תשפר את המדינה, אז אני חושבת שליצור ארגון שכרגע יימחה נגד "רפורמות" לכאורה במערכת שרק הורסות את החיים שלנו, ונגד עיצומים של ארגון והסתדרות המורים, וינסה להציג את הדעה שלנו למה שיעזור לנו כרגע, ובהמשך יבואו לעבוד איתי על מערכת אלטרנטיבית אחידה שמבוססת על העקרונות שלנו, נשמע כמו משהו שהייתי רוצה להיות בעדו
כןן
פשוט לא נכנסים
באותו הנושא: