5 תשובות
כן
לא לזמן רב
כי אנחנו מדינה של עלובים
כן עדין יש
צה"ל פוגע רק בנינים של החמאס ומנסה לא לפגוע בשאר גם צה"ל מודיע לאנשים להתפנות לפני שהוא פוגע ולא תשחקי שיש להם שם אזרחים שלנו שצריך להזהר ולא לפגוע בהם
אבל לפנות פארק ענקי זה לא קורה תוך יום נקווה שבקרוב יוציאו משם את כל החטופים ישטחו את כל עזה ויבנו שם פארק ענקי לישראלים
צה"ל פוגע רק בנינים של החמאס ומנסה לא לפגוע בשאר גם צה"ל מודיע לאנשים להתפנות לפני שהוא פוגע ולא תשחקי שיש להם שם אזרחים שלנו שצריך להזהר ולא לפגוע בהם
אבל לפנות פארק ענקי זה לא קורה תוך יום נקווה שבקרוב יוציאו משם את כל החטופים ישטחו את כל עזה ויבנו שם פארק ענקי לישראלים
אנונימית
^ועוד משהו יותר גרוע המחבלים אלה שאצלנו בארץ אלה שרצחו ילדים נשים גברים המחבלים שעדין נשארו בחיים מקבלים כרגע טיפול רפואי מנות דם אוכל מים וחדר פרטי בבית חולים עם הבטחה בזמן שמענים את היהודים החטופים שלנו
אנונימית
באותו הנושא: