11 תשובות
אותי זה מושך
שואל השאלה:
בחיים לא ראיתי מישהי בגילי עם סימני מתיחה
אני בת 15
בחיים לא ראיתי מישהי בגילי עם סימני מתיחה
אני בת 15
אנונימית
כן יש לי בצדדים של הרגל למעלה כזה ירכיים יענו וזה לא משהו שממש שמים לב אליו אבל גם אם כן לא מתכוונת להתבייש בזה או להסתיר
זה שלי ואני חיה עם זה בשלום מי שלא נעים לו בעין פשוט יסתובב
זה שלי ואני חיה עם זה בשלום מי שלא נעים לו בעין פשוט יסתובב
אנונימית
גם אני בת 15 ויש לי סימני מתיחה
ואני בת 15.8 ^^^
אנונימית
אני עושה את זה.
את האמת? אף אחד לא שם לב לזה חוץ ממני.
בהתחלה ממש הרגשתי לא בנוח עם זה, ואז דיברתי על זה עם חברים שלי בים, על כמה לא נעים לי, והם הסבירו לי שהם לא שמו לב לזה בכלל עד עכשיו ושזה באמת לא מעניין אף אחד
את האמת? אף אחד לא שם לב לזה חוץ ממני.
בהתחלה ממש הרגשתי לא בנוח עם זה, ואז דיברתי על זה עם חברים שלי בים, על כמה לא נעים לי, והם הסבירו לי שהם לא שמו לב לזה בכלל עד עכשיו ושזה באמת לא מעניין אף אחד
גם לי יש סימני מתיחה ובאמת שלאף אחד לא אכפת ומי שאומר לך על זה משהו שמימי זין באמת שלא רק ששה לא משפיע לפעמים אני אפילו חושבת שזה יפה
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
אנונימית
כן.
יש לי סימני מתיחה מאוד מאוד מאוד בולטים אדומים איך שתרצי על החזה, בצדדים של הידיים, וברגליים, אל תדאגי לגבי מה שיחשבו או יגידו, שכל אחד יעשה ויגיד ויחשוב מה שבאלו. גוף שלך בחירה שלך. זה נורמלי לגמרי
יש לי סימני מתיחה מאוד מאוד מאוד בולטים אדומים איך שתרצי על החזה, בצדדים של הידיים, וברגליים, אל תדאגי לגבי מה שיחשבו או יגידו, שכל אחד יעשה ויגיד ויחשוב מה שבאלו. גוף שלך בחירה שלך. זה נורמלי לגמרי
כן
סימני מתחיה זה סבבה לגמרי
כן
שימי מה שבאלך
שימי מה שבאלך
באותו הנושא: