11 תשובות
בוודאי
זה הכי יפה בעולם ואני לא מתביישת בהם
אני לובשת פעם ב ממש בעיקר בגלל שאני לא אוהבת את הגוף שלי למרות שאין לי בעיה עם הסימני מתיחה
לדעתי סימני מתיחה זה ממש לא דבר מגעיל ואפילו יש בזה יופי מסוים במיוחד כשהם לבנים
לדעתי סימני מתיחה זה ממש לא דבר מגעיל ואפילו יש בזה יופי מסוים במיוחד כשהם לבנים
כאילו אני לא לובשת ביקני אסל ראים לי הרבה סימני מתיחה מאחור וזה כאילו לא מפריעה לי או לאף אחד לא ממש למשהוא אכפת.כולם מרוכזים רק בגוף שלהם
אנונימית
בלי קשר רגע
סימני מתיחה מסמלים עלייה או ירידה במשקל?
נגמר לי השאלותת
ואם הם חברות אמיתיות הם יקבלו אותך גם עם זנבב
זה טבעיי וזה מהמם
סימני מתיחה מסמלים עלייה או ירידה במשקל?
נגמר לי השאלותת
ואם הם חברות אמיתיות הם יקבלו אותך גם עם זנבב
זה טבעיי וזה מהמם
אנונימית
^עליה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הם מסמלים גם גם
^אני קיבלתי הרבה סימנים דווקא גם מירידה:)
^^הם מסמלים גם גם
^אני קיבלתי הרבה סימנים דווקא גם מירידה:)
אנונימית
בעיקר עלייה אבל זה יכול לקרות גם סתם מגדילה בגיל ההתבגרות או ירידה וגם היריון
תשימי לב פשוט מי חברות אמיתיות ומי לא על מי לסמוך ועל מי לא
ברור, ואל תתרגשי, באמת שלרוב הבנות שאני מכירה יש סמני מתיחה
ואם הם חברות אמיתיות הם לא ידעתי ממך חברות שלי ראו כל חלק בגוף שלי ואני בשלהם ואנחנו מכורות אחת לשנייה
באותו הנושא: