12 תשובות
שירים
הקהל זה שאני פוגשת אמנים שאני מעריכה ולשמוע את זה בלייב זה פשוט אדרנלין
ההופעה..
הכל פשוט הכל
ההופעה עצמה
ההרגשה של ההתרגשות לפני שהזמר עולה
האנדרנלין האנרגיות
השירים שאת אוהבת בפול ווליום
לצרוח את השירים עד שאין קול
לראות עוד מעריצים
לראות את הזמר
כל החוויה שזוכרים כל פרט הכי קטן או שרק אני ככה
ועוד דברים שאי אפשר להסביר במילים.
הופעות זה הדבר שעושה אותי הכי שמחה חד משמעיתת
כמו בגל בביו שלי
"במהלך קונצרט רוק אנחנו שוכחים לגמרי מי אנחנו ומאבדים את עצמנו לגמרי"

אני שוכחת מכל הבעיות שלי וצורחת את השירים
האנדרנלין
לראות את המישהו הזה שאני ככ מעריצה על הבמה בלייב
שואל השאלה:
כן אבל לפעמים הקהל ממש יבש ואז מרגיש מביך לצרוח רת השירים למרות שממש בא לי ואני יודעת את המילים
אוי כן
זה קרה לי בהופעה של גאנז אנד רוזס
אני ואמא שלי פגשנו אבא עם 2 ילדות והתחברנו וכשהתחיל ההופעה אז היה ממש מביך כי כולפ הסתכלו עליינו צורחים
אבל זה בסדרר
העיקר שחזרתי גמורה מעייפות והם לא
שואל השאלה:
כן כאילו אנלא מבינה מה הקטע בללכת להופעה ואשכרה לא לצרוח את המילים כאילו הם פשוט בוהים ומצלמים איפה ההנאה? אבל נראלי שהבעיה זה שפשוט אין לי עם מי ללכת לצרוח איתו את המילים נגיד אמא שלי לא יודעת מילים של שירים כי קשה לה לזכור
1.לצרוח את השירים האהובים עליי
2.להעלות את הסרטונים לסטורי
3.לפגוש את הזמר האהוב עליי אחריי ההופעה ולדבר איתו ולהצטלם איתו
4.להוציא את כל הרגשות ששמרתי לעצמי עם עוד מלא מעריצים שמרגישים כמוני
5.ללכת עם חברה טובה ולהסתכל אחת על השנייה ולצעוק את השירים
6.אני ברור קופצת בהופעות אז זה מוריד קלוריות
7.ההרגשה של לפני/אחריי הופעה
8.אחריי ההופעה לדבר את הדף שירים או מפרט או כל דבר שהזמר נגע בו
שזה זמר שאני אוהבת ומכירה את כל או ממש רוב השירים ושזה קהל פסיכי נניח טראוויס קהל שאתה לא מצליח לנשום מרוב צפיפות וריקודים ורק משתגע כל ההופעה בלי בקושי לראות תזמר אפילו
מסכים עם כל מה שאמרו פה! אבל כמתופף תמיד כיף לראות את הנגנים מבצעים את השירים!
האורגיה