5 תשובות
חחח כן כי אנחנו קרובים לטלפון
כן קרובים לפלאפון .
פשוט קרוב לטלפון
כן גם לי :(
כן גם אותי וזה מה זה מבאס
בגלל זה כשאני מצלמת משהו שאני רוצה לעלות לאינסטגרם נגיד אני סותמת כי אחרת יהיה רע מאוד לאנשים באוזניים חחח
בגלל זה כשאני מצלמת משהו שאני רוצה לעלות לאינסטגרם נגיד אני סותמת כי אחרת יהיה רע מאוד לאנשים באוזניים חחח
באותו הנושא: