6 תשובות
אמרו שזה בבדיקה
והפצצות תאורה זה של צהל
והפצצות תאורה זה של צהל
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע שזה של צה"ל, אבל השאלה מה יש שם כי אני גר ממש ליד, וראיתי כוחות ביטחון עם רובים ועליהם פנסים. וזה ממש גרם לי ללחץ
אני יודע שזה של צה"ל, אבל השאלה מה יש שם כי אני גר ממש ליד, וראיתי כוחות ביטחון עם רובים ועליהם פנסים. וזה ממש גרם לי ללחץ
אנונימי
הבנתי מקבוצות שזה אירוע פלילי, או שזה ערבים מהכפרים ליד
בכל מקרה עדיף להישאר בבית ולנעול דלתות וחלונות.
בכל מקרה עדיף להישאר בבית ולנעול דלתות וחלונות.
אנונימית
זה כנראה סתם ערבים שאוהבים לעשות שטויות אבל באמת שחיל האוויר עובר מעלינו כל דקה בערך עם מסוקי קרב וכל פעם שאני שומעת יריות מהכפר הסמוך אליי הם מופיעים תוך שניה. באמת משהו, זה מרשים כמה שהם על זה פה.
(אני גרה באזור שם)
(אני גרה באזור שם)
שואל השאלה:
גם בבניין שלי אין בכלל אבטחה, השער של החניון מפורק לגמרי, והקודן של הדלת כניסה לא פעיל. זה ממש פחד
גם בבניין שלי אין בכלל אבטחה, השער של החניון מפורק לגמרי, והקודן של הדלת כניסה לא פעיל. זה ממש פחד
אנונימי
קחי תשובה שכתבו בקבוצה:
*עדכון לגבי הירי ברחוב שמחת כהן 10.10 21:40*
החלו סריקות שלנו עם כוחות צבא ומשטרה ובסופם לא נמצאו חשודים. ככל הנראה מדובר בירי טועה מאזור בית לחם שפגע בבניין ברחוב שמחת הכהן *ללא נפגעים בנפש או באדם.*
כוחות הביטחון ממשיכים לתגבר את השכונה על מנת לשמור על השכונה ברמה המירבית
המשיכו לגלות עירנות לכל דבר חשוד ולהתקשר 100 במידת הצורך
*אוריאל- רכז ביטחון מינהל קהילתי חומת שמואל*
*עדכון לגבי הירי ברחוב שמחת כהן 10.10 21:40*
החלו סריקות שלנו עם כוחות צבא ומשטרה ובסופם לא נמצאו חשודים. ככל הנראה מדובר בירי טועה מאזור בית לחם שפגע בבניין ברחוב שמחת הכהן *ללא נפגעים בנפש או באדם.*
כוחות הביטחון ממשיכים לתגבר את השכונה על מנת לשמור על השכונה ברמה המירבית
המשיכו לגלות עירנות לכל דבר חשוד ולהתקשר 100 במידת הצורך
*אוריאל- רכז ביטחון מינהל קהילתי חומת שמואל*
אנונימית
באותו הנושא: