7 תשובות
קר בבקרים ובלילות, בצהריים די חם
בלילה ממש קפוא אז תביאי משהו חם אבל במהלך היום סבבה אז תביאי גם וגם
היום היה ממש קר אמלה איזה קור קפוא תביאי מעיל תלוי איזה רוח צפונית או דרומית אמלה אבל מתי שיש צפונית (לא יודעת אבל בישבילי 20 מעלות זה קור קפוא) כי אני אילתית
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אהובה
תודה אהובה
אנונימית
איזה חם קר רצח כל היום
אנונימית
זה תלוי..
בלילה קר
בבוקר לפעמים
ובצהרים חמים
אז זה לבוש סתווי כזה ותבאי מעיל ליתר ביטחון
בלילה קר
בבוקר לפעמים
ובצהרים חמים
אז זה לבוש סתווי כזה ותבאי מעיל ליתר ביטחון
אנונימית
באותו הנושא: