2 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר לא בקשר איתם..
אנונימית
לא נראלי אפשר בלי סרטןנים או עזאה מהקבוצה הקודמת,תנסי דרך הקבוצה שאת משחקת בה אם את משחקת וכמובן את צריכה לשחק טוב ולהשקיע,מקווה שתצליחי ומתישהו יהיה אותך בפיפא:)