4 תשובות
לא מאוחר אחי, אני בנוער של מכבי חיפה אם אתה רוצה תרשום לי יותר מאוחר בפרטי אני יסביר לך
מאוחר
אף פעם לא מאוחר!!
אני מאמינה בךך
אני מאמינה בךך
ממש לא מאוחר אחי, אם יש לך קבוצה באיזור תלך לשם דבר עם המאמן קצת תגיד לו שיקח אותך לאימון שניים לראות איך אתה משחק ומשם הכל תלוי בך