5 תשובות
יעבור עד שיהיה לך המבחן
וואי גם אניגרוע בזה
מצטרף לשאלה
מצטרף לשאלה
לעשות הרבה
אין שום דבר חוץ מזה
אין שום דבר חוץ מזה
כואב לך השריר, הכל בסדר.
להמשיך להתאמן... את צריכה לבנות שריר.
תחפשי כל מיני אימונים ביוטיוב שקשורים ליד ופלג גוף עליון (גב וחזה), את צריכה לאמן את כל השרירים הקשורים לאיזור, לעשות רק את השכיבות שמיכה לא יעזור לפתח.
וחוץ מזה לאכול הרבה חלבונים, שמימנו עישוי השריר
וזהו, זה יקח זמן, אבל כל יומיים שלושה את תולכי לעשות עוד שכיבה או שלוש
תחפשי כל מיני אימונים ביוטיוב שקשורים ליד ופלג גוף עליון (גב וחזה), את צריכה לאמן את כל השרירים הקשורים לאיזור, לעשות רק את השכיבות שמיכה לא יעזור לפתח.
וחוץ מזה לאכול הרבה חלבונים, שמימנו עישוי השריר
וזהו, זה יקח זמן, אבל כל יומיים שלושה את תולכי לעשות עוד שכיבה או שלוש
אנונימית
באותו הנושא: