4 תשובות
לא מתייחסים אליהם הם סתםמפגרים שלא מבינים כלום.
את יפה כמו שאת
אנונימית
אין להם מה לעשות אז הם מוציאים את האנרגיות הרעות שלהם על בנות / בנים כמוך. אל תתייחסי, כפי שתיארת זה ילדים מהרחוב לדעה שלהם אין משקל, תרימי לעצמך את הביטחון כמה דקות לפני שאת יוצאת ותעכלי את הסיטואציה מחדש, הם לא שווים את כל מה שהם גרמו לך להרגיש
יכלת באותה מידה להיות בר רפאלי והם היו צועקים לך שאת מכוערת . זה ילדים. הם לא ממש מבינים מהחיים שלהם את יודעת ? הם נולדו לפני כמה שנים בודדות זה כלום זמן להבין את העולם הזה ומי מכוער ומי יפה.
שימי אלף זין תאהבי את עצמך כמו שאת אל תתני לאף אחד להוריד אותך בטח לא ילדים בגינה .
אנונימית
שואל השאלה:
תודה כולםם!! ^^ כן מועד ב מקווה שאני אצליח