6 תשובות
נראה לי שדיי בטוח בצפון...
אפשרי אבל עדיף כמה שפחות
אפשר אבל זה עניין שלך אם אתה מרגיש בטוח ללכת
אפשר זה תלוי בך
אפשר לצאת בחוץ, פשוט עדיף שלא
אנונימית
לא רואה סיבה שלא