3 תשובות
אני מחיפה, אם באלך להתייעץ תוכלי לפנות אלי בפרטי.
את יכולה ללכת לגרנד דווקא אחלה קניון אבל מפוצץ אנשים..
אני היום הולכת לקניון חיפה גם הוא סבבה, פשוט קטן יותר.
ואת יכולה ללכת לחוצות המפרץ, לאאוטלט, יש שם המון חנויות שתכלס יש אותן בגרנד ובקניון חיפה..אז תעשי את החישובים שלך אם את רוצה לבזבז המון זמן בנסיעות.
שואל השאלה:
סבבה תודה