8 תשובות
רק את
ההמבורגר שלהם אחד הטעימייםם והציפסס בכלל
זה היה ממש טעים פעם עכשיו זה באמת זבל
שום דבר אצלם לא טעים, חוץ מהנאגטס
שואל השאלה:
pdahw
סורי אני לא מסכים עם טענותייך
הזמנתי שם 3 פעמים המבורגר
זה נראה כמו לחם שהיה בחוץ שזרקו עליו בשר עם טיפה קטשופ והגישו
לא מבין איך אנשים אוכלים את הדבר הזה
כל פעם חזרתי לסניף אחר כדי לבדוק אם זה היה חד פעמי!
זה פח חוץ מהמק נאגטס זה אלוהי
הצ'יפס סבבה ההמבורגר תיבול טוב.
חוץ מזה.. meh
חוץ מהעוף שלהם (נאגטס, קריספי ציקן, קראנציז וכו') הכל שם מגעיל, וגם המטבחים שלהם תמיד מטונפים אני אוכלת שם רק שאני בחוץ ואין לי כסף לאכול במקום נורמלי/בנסיעות ארוכות כי יש להם סניף בכל חור באמצע שומקום