11 תשובות
כן
יאפ
לגמרי
יש המבורגר טובים בהרבה
יש המבורגר טובים בהרבה
אמאלה ככ
כן אבל בחול במקדונלדס ממש טעים , בארץ אני לא מסוגל לאכול אותם זה כמו סולייה של נעל
אנונימי
ואו לא
מאודד
לא!
חוץ מהגלידה פיצוץ כן
אנונימי
זו הרשת מזון הכי אוברייטד בעולם,
במיוחד בישראל, הקציצה חסרת טעם לחלוטין ועסיסיות, אין אפשרות לבחור מידת עשייה, הקציצה דקה יותר מהלחמנייה ומהסלטים ששמים עליה כשהיא בעצם העיקר בארוחה הזו, מעבר לזה זו ארוחה שבתכלס שווה 6 דולר, ובארץ 60 שקל בערך, באותו סכום אני קונה המבורגר מבשר טרי, קציצה איכותית מבשר מובחר במידת עשייה שאני מבקש, ביחד עם הום פרייז טריים ולא קפואים ומיובאים.
מה שכן הגלידה של ה3 שקל שווה רצח
במיוחד בישראל, הקציצה חסרת טעם לחלוטין ועסיסיות, אין אפשרות לבחור מידת עשייה, הקציצה דקה יותר מהלחמנייה ומהסלטים ששמים עליה כשהיא בעצם העיקר בארוחה הזו, מעבר לזה זו ארוחה שבתכלס שווה 6 דולר, ובארץ 60 שקל בערך, באותו סכום אני קונה המבורגר מבשר טרי, קציצה איכותית מבשר מובחר במידת עשייה שאני מבקש, ביחד עם הום פרייז טריים ולא קפואים ומיובאים.
מה שכן הגלידה של ה3 שקל שווה רצח
באותו הנושא: