5 תשובות
תנסי לדבר עם אנשים
זה משחרר פחד אם את רוצה את יכולה לכתוב לי ואני ינסה לעזור
לנשום הכי חשוב ואל תכנסי לחדשות זה רק מלחיץ
לנקות את הראש ולהבין שאנחנו הולכים לשחוט את עזה
תנסי או לדבר עם אנשים או לכתוב ( מה שיושב עלייך וכול זה או סתם כתיבה מהראש או שירים לנסות לכתוב ) זה עוזר אני עושה את זה תמיד
שימי סידרה שאת אוהבת, תשמעי מוזיקה, תעשי משהו בשביל עצמך כמו להתאפר או לעצב את השיער או לעשות סקין קייר, לפחד זה בסדר וזה אומר שאת אנושית אבל הפחד הזה רק ישפיע עליך לרעה ולא באמת עוזר, תתפללי לרפואת החיילים ולחטופים ותהיי אופטימית, יהיה בסדר בעזרת השם