15 תשובות
שואל השאלה:
וכאילו כל החברות שלי והמשפחה אומרים שזה כלום ושזה יעבור אבל אני נשבעת לכם שראיתי משהו שלא ראיתי בחיים וזה מפחיד כל כך
וכאילו כל החברות שלי והמשפחה אומרים שזה כלום ושזה יעבור אבל אני נשבעת לכם שראיתי משהו שלא ראיתי בחיים וזה מפחיד כל כך
אנונימית
יש סיכויי שזה היה חלום
או שזה היה בן אדם בתחפושת
או הזיות
או שזה היה בן אדם בתחפושת
או הזיות
שואל השאלה:
אני לא חושבת... באמת שהייתי רגועה עד ששמעתי את זה וזה כל כך הלחיץ אותי
אני באמת ראיתי את זה זז ומסתכל עליי, וזה לא היה חתול
אני לא חושבת... באמת שהייתי רגועה עד ששמעתי את זה וזה כל כך הלחיץ אותי
אני באמת ראיתי את זה זז ומסתכל עליי, וזה לא היה חתול
אנונימית
להפסיק לחשוב על זה גמני חשבתי שיש רוחות בבית שלי כי כל הזמן נפלו דברים בלי סיבה ואחותי ראתה באמצע שהתקלחה צל...פשוט לא להעסיק את עצמך בזה(התחלתי לומר קריאת שמע וזה עזר מאוד)(ואת לא מדומינת)
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא דמיון מפותח למה אף אחד לא מאמין לי שבאמת ראיתי משהו
זה לא דמיון מפותח למה אף אחד לא מאמין לי שבאמת ראיתי משהו
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מצליחה לשחרר את המחשבה הזאת כי אני בטוחה שראיתי שם רוחות
ואני לא מצליחה לשחרר את המחשבה הזאת כי אני בטוחה שראיתי שם רוחות
אנונימית
אני גם רואה דברים כאלה וכולם לא מאמינים לי
המוח מאוד חכם אבל הוא מתבלבל נורא בקלות. לפעמים דברים בחושך לא נראים כמו באמיתי. יכול להיות שזה היה צל, קורי עכביש, פירות פרחים.. ואז המוח מתבלבל בגלל החושך והלחת ויוצא מצב שאת חושבת שאלה דברים אחרים. יש סרטון של טופ גיק שממש מסביר על זה (על רוחות רפאים אבל זה אותו רעיון) ממליצה לך לראות.
וואי אני האמת מבינה מה את אומרת, אבל יכול להיות שזה היה שקית או משהו והמוח שלך פירש את זה כבתור רוח. אולי מישהו ניסה לעשות עליך מתיחה? אסל בסופו של דבר אני מאמינה שהכל יהיה בסדר
אבל נראה לי שזה בגלל שאני רואה יותר מדי סרטים וחושבת דברים לא ראליסטיים,כמו שאמרו יכול ליהיות שזה משהו אחר בכלל אבל המוח שלך פירש את זה להפך הגמור מזה
שואל השאלה:
אין סיכוי זה אמיתי אני ראיתי את זה
אין סיכוי זה אמיתי אני ראיתי את זה
אנונימית
זה היה מטרידן בתחפושת
שואל השאלה:
טוב לא יודעצ מה זה אבל אני פה. בפחדים
טוב לא יודעצ מה זה אבל אני פה. בפחדים
אנונימית
קודם כל, רוחות (בדרך כלל) לא מזיקות. אם זה ממש מפריע לך תדליקי אש וזה יפסיק. אם זה לא מפסיק, אס זה שד. ואת לא רוצה עסק עם שד.
תקשיבי יש מצב את שולחת הודעה בפרטי?
באותו הנושא: