3 תשובות
את יכולה לנשור אם את מעל כיצה י
שואל השאלה:
אבל מה אני אעשה בעתיד בלי בגרות?!
אנונימית
^^ העלו את חוק חינוך חובה ל12 שנות לימוד כדי לצמצם את אחוז הנושרים, כלומר אפשר לסיים את הבית ספר רק בסוף י"ב.

ולשואלת השאלה, יש מקצועות שתוכלי לעסוק בהם ללא בגרות, ולסיים תיכון בלי בגרות זה לא סוף העולם, אבל לפחות תעשי בגרות מינימלית כדי שישארו לך אופציות פתוחות.
אם את מאובחנת עם קשיי למידה כלשהם הייתי ממליץ לך לעבור לכיתת מב"ר אם יש לך כיתה כזאת בתיכון, זה יקל עליך, ואל תקשיבי לסטיגמות שיש על כיתה כזאת.

בכל אופן נשארו לך מקסימום 3 שנים לתיכון, תשתדלי להינות מהם כי זאת תקופה שלעולם לא תחזור, ובסופו של דבר תזכרי שרבים עוברים את הבגרויות ואם הם מסוגלים אז גם את מסוגלת, תעשי כל מה שתוכלי כדי שתצליחי ושיהיה לך מהנה בשנים האחרונות שלך בבית ספר, גם אם הלימודים מקשים ומתסכלים, תמצאי את הדברים החיוביים ותסיימי את התיכון עם חיוך ותחושת הצלחה.