4 תשובות
תלכי לבגרות.
את תצטערי ממש אם לא תלכי.
תמצאי דרך אחרת ללמוד, תחפשי משהו שאת אוהבת לעשות למשל לשמוע מוזיקה ותשלבי את זה עם הלימודים, זה יגרום לך להתמיד בזה ולהנות יותר
שואל השאלה:
אני אפילו לא יודעת את החומר
אנונימית
יאללה אז ילך לך חרא כמו לכולנו יאללה
זה החיים לפעמים חרא לפעמים לא זרמי איתן תלמדי מטעויות תנסי להוציא הכי טוב שאפשר מכל דבר
חייכי יופי עכשיו לכי לישון מחר יש לך בגרות לשרוף
לילה טוב