5 תשובות
אנחנו הגענו לארץ אחרי מלחמת העולם השניה ואז התחילה מלחמת העצמאות וכבשנו את הארץ ובאיזשהו שלב החלטנו לתת להם את עזה כי הם טענו שיהיה שלום וזהו מאז הכל היסטוריה כמו שאומרים
לפי מה שלימדו אותי בבית ספר עזה הייתה שלנו ולמצריים היו הרבה פליטים ערביים והם רצו להיפטר מהם (יעני להרוג אותם) אז ישראל הציעו להם את עזה
אנונימית
זה היה גוש שלם של יישובים יהודים!! אנשים שגדלו בחולות של הים, הפריחו את האדמה ביבול וירק מטורף המון חממות האדמה הכי טובה שהייתה למדינה, 21 יישובים שלמים שהממשלה באותו זמן החליטה לפנות ולתרום את כל השטח לערבים הם ממש חשבו שככה יהיה שלום. כל המשפחות פונו גם בכוח מהבתים שלהם
מאימפריה של שפע וטבע זה הפך לעזה המעצמה המדהימה של היום
נקראתי על שם הפינוי הכואב והמיותר הזה.
מאימפריה של שפע וטבע זה הפך לעזה המעצמה המדהימה של היום
נקראתי על שם הפינוי הכואב והמיותר הזה.
אנונימית
לפי מה ששמעתי זה היה חלק מישראל עם הרבה ערבים נגיד כמו אום אל פחם והייתה מלחמה שהתנתקנו מהם לגמריי כי כולם כבר היו ערבים לגמריי ונתנו להם תשטח
אנונימית
הם קיבלו אותה בהסכם שלום
באותו הנושא: