6 תשובות
כן, היו כמה נפילות.
כן וואי שמעתי מלא בומים
שואל השאלה:
וואו בכפר חבד? למדתי שם...חחח שיתרסק כל הבית ספר כל הבנות שם מאחלות
הייתה נפילה בכביש 1
בהרצליה
ליד נתבג
ובכפר חבד
שואל השאלה:
עכשיו כאילו
שואל השאלה:
אמאלכ מה?? איפה?