4 תשובות
אם יש לך טיפות רסקיו תקח זה יעזןר לך
גם אני ככה, שמתי מוזיקה וזה יותר טוב
תירגע תנקום עמוק ותתרגל נשימות - כן נשמע מוזר אבל זה עובד.
אתה בסדר אתה צריך קודם להירגע כדי שהגוף יוכל להירדם
המצב מתוח ומסוכן, אבל אני מניחה שאתה במקום מוגן כרגע וזה הכי חשוב. גם להיות ערני, אבל גם לנוח.
אתה בסדר אתה צריך קודם להירגע כדי שהגוף יוכל להירדם
המצב מתוח ומסוכן, אבל אני מניחה שאתה במקום מוגן כרגע וזה הכי חשוב. גם להיות ערני, אבל גם לנוח.
אנונימית
תעשה נשימות תתעסק במשהו תקרא תשמע שירים תראה סרט אל תיכנס לרשתות החברתיות הן רק משרות כוד לחץ
באותו הנושא: