7 תשובות
אל תדאגי, יש מלא משפחות שמארחות ויש גם מלא מקלטים
איזה חמודה את וואי
נקווה שיש להם מקלטים להסתתר בהם
נקווה שיש להם מקלטים להסתתר בהם
רוב ההומלסים הם אנשים עם משפחה וחיים אבל ההתמכרות לסמים השתלטה עליהם ובגלל זה הם חיים ברחוב, יש להם מקלטים בערים גדולות.
יש מקלטים פתוחים ברחבי הארץ
יש הרבה מקומות ואנשים נחמדים שמביאים אליהם אנשים חסרי בית ודואגים להם, כל העם מאוחד עכשיו
וואי לא חשבתי על זה אמאלה אולי יש מקלטים בחוץ?
כן יש מקלטים בחוץ וגם מה הסיכוי שדווקא יפול אלים טיל
באותו הנושא: