8 תשובות
נשארים ברחוב, זה לא שיש להם ברירה. אם יש להם מזל הם מוצאים מחסה ללילה
מוצאים מקלטים, כשגרתי בעפולה היינו מארחים הומלסים למקלט שלנו בתנאי שלא יבלגנו ויהרסו אותו.


אבל מה שכן יש עדיין אנשים שנמצאים בחוץ בגשם, הם בדרך כלל ישנים מתחת לפחים ציבוריים וקונים לעצמם אוהלים קטנים כדי לישון בהם.
4AM
עצוב לשמוע
מישהו יודע איך אפשר לעזור להם? ממש חבל עליהם
שואל השאלה:
המדינה חייבת לעשות משהו דחוף אם לא נותנים להם כסף לפחות שיעשו כמו מחסה כזה בכל מרכז עיר לכל ההומלסים או דברים כאלה
אנונימית
מה המדינה לא עושה שום דבר לגבי זה?
שואל השאלה:
נראלי שלא זה כל כך נורא
אנונימית
יש כמה בתי מחסה להומלסים אולי הם שם
או שהם מסתתרים מתחת לאיזה גג או תחנה