5 תשובות
הם לא באים להלחם הם באים להראות תמיכה ולהראות לאירגונים למדינות ליד לא להתערב
שואל השאלה:
אז זה באמת סתם מיותר
אז זה באמת סתם מיותר
אנונימית
הכוח הימי של ארצות הברית לא באים להילחם באף אחד, הם באים להראות תמיכה, שארצות הברית עומדת לצד ישראל.
אנחנו יכולים גם לכבוש את עזה תוך שנייה.
ולצערי זה נראנ ככה
ולצערי זה נראנ ככה
הם לא בדרך אלינו, הם שולחים לנו נשקים
וגם הצבא הישראלי יכול לנצח את עזה לבד
וגם הצבא הישראלי יכול לנצח את עזה לבד
באותו הנושא: