15 תשובות
מה הלוואי שהיה לי ילד טייגה קטן.
שואל השאלה:
skyless מה זה "גזעים"? אנחנו בישראל לא באמריקה
אנונימית
טעם אישי שלך בעיקרון
לפי דעתי הם נראים מדהים
מן הסתם יש אנשים פחות או יותר אבל אני מדברת בכלליות
איזה גזענית לייסטר מה זה
שואל השאלה:
בישראל אנחנו לא משתמשים בגזעים
וגם אם כן אז אשכנזים ומזרחים הם אותו "גזע"
אנונימית
שואל השאלה:
זה משהן שמשתמשים באמריקה
מזרחים ואשכנזים הפ אותו גזע... בארה"ב אנשים מזרח תיכונים הם נחשבים אותו דבר מאירופאים
אנונימית
שואל השאלה:
יש גם מזרחים שהם לבנים
ובארהב הם כן נחשבים ללבנים לפי החוק...
פשוט יש מקומות בארה"ב שהם ממש אובססיביים לגזע אז הפ יגידו שמזרחיים לא לבנים אבל הם כן
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שהיה כתוב באינטרנט
since 1944, arabs have been deemed white by law.
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שהחוק אומר... למשל אני חצי אשכנזיה חצי מזרחיה ואני עדין לבנה בלי קשר לחוק
וזה לא משנה כי אין לנו בכלל גזעים בישראל
אבל אתה צודק רוב הערבים לא "לבנים" אבל הרבה מזרחים כן
אנונימית
וואו מה עובר על התגובות פה?
כל בן אדם הוא יפה בדרך שלו יש כאלה שימצאו את היופי שלו יפה ויש כאלה שלא..
את גזענית וזה מגעיל אותי שיש אנשים כמוך בעולם.
I:
גזענית.. דווקא ההפך
אנונימי
זה גזענות
וזה ממש לא נכון
הלוואי על כולם לראות רע כמו אפרו אמריקאיות
אגב זה גזענות....
לא יודעת אם חינכו אותך אם לא תחנכי את עצמך אחרת הילדים שלך יצאו כמוך בדיוק..בגלל אנשים כמוך העולם נראה כפי שהוא נראה והיה שואה עבדות וכו' וכו'
שואל השאלה:
הם נראים כמו קוף
אנונימית
^ חחח אני מת
מסכים איתם יש כאלה שממש מזניחים את עצמם